Меню KDT
МЕНЮ

logo.jpg?_=1604979723

Астана қаласының №27 мектеп-лицейі
  • kz
  • ru
  •  
    Меню школы

    Название страницы

    Әлеуметтік педагог - Жұманбай Мөлдір Нұрхатқызы




    Әлеуметтік педагог - Тлеубердинова Гульнур Ерматовна





             Әлеуметтік педагог жұмысының мақсаты: баланың жеке басының дамуына қолайлы жағдайлар жасауға көмектесу, өзін-өзі дамытуға, бейімделуге, баланы өзінің өмірлік кеңістігінде қорғауға жан-жақты көмек көрсету.

     Әлеуметтік педагог қызметінің негізгі саласы - бұл қоғам (жеке адамның жақын ортасы және адамдар арасындағы қатынастар сферасы).Сонымен бірге, қазіргі заманғы жағдайдағы басымдық -отбасындағы қатынастар сферасы және оның қоршаған ортасы, тұрғылықты жері болып табылады.

    Әлеуметтік педагог өзінің кәсіби мақсатына сәйкес проблеманы мүмкіндігінше болдырмауға, оны тудыратын себептерді уақытында анықтауға және жоюға, түрлі жағымсыз құбылыстардың (моральдық, физикалық, әлеуметтік және т.б. жоспары), мінез-құлық ауытқуларының профилактикалық алдын-алуын қамтамасыз етуге тырысады.

    Әлеуметтік педагог жұмысының негізгі бағыттары:

    1. Оқушылардың сабаққа қатысуын тексеру.

    2. Әлеуметтік қорғауға немесе көмекке мұқтаж оқушылар мен девиантты мінез-құлықты оқушыларға арналған отбасыларға әлеуметтік паспорт жасау.

    3. «Қиын» оқушылармен және олардың ата-аналарымен профилактикалық әңгімелесу.

    4. Құқық қорғау органдарымен өзара әрекеттесу.

    5. Оқушыларға психологиялық көмек және қолдау көрсету

             Балалармен жүргізілетін әлеуметтік-педагогикалық жұмыстың басты бағыты - тұлғаның өзін-өзі дамытуына ықпал ету. Әлеуметтік педагог отбасымен байланыс орнатады, оны бірлескен іс-шараларға қатысуға шақырады, адамдарға жеке ресурстарды, қоғамның резервтік мүмкіндіктерін, қиындықтарды жеңуге көмектеседі. Салауатты өмір салтын, проблемалық жағдайларды адекватты бағалау және өмірлік мәселелерді шешу қабілеттерін қалыптастыруға қатысады.

    Психоактивті заттарды пайдаланудың алдын алу, салауатты өмір салтын насихаттау шеңберінде өз қызметін жүзеге асыратын қоғамдық ұйымдармен өзара әрекеттеседі. Балалардың үйсіздігі мен қараусыздығын алдын-алуды, осы қоғамдық құбылыстарға ықпал ететін себептер мен жағдайларды анықтауды және жоюды қамтамасыз етеді. Кәмелетке толмағандардың құқықтары мен заңды мүдделерін қорғауды қамтамасыз етеді. Құқық бұзушылықтар мен қылмыстардың алдын-алуын қамтамасыз етеді.Салауатты өмір салтын, проблемалық жағдайларды адекватты бағалау және өмірлік мәселелерді шешу қабілетін қалыптастырады. Психоактивті заттарды қолданудың алдын-алу, салғырт қарау және салауатты өмір салтын насихаттау шеңберінде өз қызметін жүзеге асыратын қаланың мүдделі қызметтері мен бөлімдерімен, қоғамдық ұйымдармен өзара іс-әрекет қалыптастырады.

    Әлеуметтік педагогтың құқықтары:

    – балалар мен ересектердің қажеттіліктеріне байланысты ақпараттар жинау, тұрғындар арасында әлеуметтік зерттеулер, диагностикалық зерттеулер жүргізу;

    – қоғамдық ұйымдарға, мемлекеттік органдарға олардың жеке және әлеуметтік мәселелерін шешу туралы өтінішпен ресми сұраулар жасауға;

    – мемлекеттік органдарға олардың қызметі саласындағы белгілі бір проблеманың жай-күйі туралы хабарлау;

    Әлеуметтік педагогтың кеңестері:

    Жақсы істер қаншалықты көп болса, соғұрлым бақытты боламыз. Бұл психологтар мен социологтардың кең ауқымды зерттеуімен расталды. Адамдарға өз ризашылықтарын, нәзіктіктерін және басқа да жақсы сезімдерін күнделікті істерде білдіретіндер әлемге үлкен оптимизммен қарап қана қоймай, физикалық жағынан да жақсы сезінеді, олардың өмірін үйлесімді сезінеді. Әрине, ізгі істер бақытқа апаратын жалғыз жол емес, дегенмен, бұл құбылыстар өзара байланысты. Сондықтан, егер сізге қандай да бір бақытсыз сәтте бәрі дұрыс емес болып көрінсе, жан тыныштығын қалпына келтіру үшін жақсылық жасауға жиі тырысу керек.

    1. Салауатты өмір салтын насихаттау:

    -         зиянды әдеттердің алдын алу;

    -         Қараусыздық пен  құқық бұзушылықтың алдын алу.

    1. Баланың құқықтарын қорғау:

    -         қақтығыстарды, баланың мүдделерін қозғайтын қиын өмірлік жағдайларды тану, диагностикалау және шешу;

    -         Оқушылардың әлеуметтік жағдайын қадағалау;

    -         Қосымша білім беруді ұйымдастыру;

    -         Оқыту мен тәрбиелеу процесінде әлеуметтік қолдауды ұйымдастыру.

    1. Отбасымен жұмыс:

    -         өмір сүру жағдайларын зерттеу.;

    -         Отбасылық дисфункцияның доминантты факторын анықтау;

    -         Ата-аналарға проблемалық жағдайлар бойынша жеке кеңес беру;

    -         Профилактикалық іс-шаралар.

    1. Тәуекел тобындағы балалармен жұмыс:

    -         Жеке және топтық әңгімелер;

    -         Балаға оның оқу үлгерімі мен білім беру ұйымдарына келуіне кері әсер ететін себептерді жоюға көмектесу;

    -         Жұмыспен қамту;

    -         Мұғалімдерге кеңес беру.

    1. Ата-анасының қамқорлығынсыз қалған балалармен жұмыс:

    -         Жеке және топтық әңгімелер;

    -         Жетім балалардың өмір сүру жағдайларын, денсаулығын және тамақтануын бақылау;

    -         Жетім мәртебесі бар балалардың меншігінің сақталуын бақылау.

    1. Қорғаншылықтағы балалардың тұрмыстық жағдайларын қадағалау:

    -           жеке сұхбаттар;

    -           тексеру;

    -           қамқоршыларға кеңес беру.

     

    Полезные ссылки